enjoy :)

Wednesday 21 November 2012

Carnivall With Him :)

Hari Khamis haritu, kami pi The Carnivall, kami pi date sambil main air. Hewhew, i I Love Him So Much. dia sweet ja kat sana, awat tau ;p Sampai ja sana, aku cakap aku kat belakang, dia pun mai bawak kain tuala kecik. aku berebut dengan dia. heeeeee comel *perangai macam budak2*

Then masuk ja Carnivall, aku pi jalan2 dengan dia, sepanjang dalam Carnivall to, tangan aku dengan dia selalu melekat sekali ja, macam kena GUM pun ada, hewhew :) Then dia ajak aku pi dekat meja to, dia pi ambik ROKOK. *fruish* sedih gila tahuuu :/ aku teman ja dia sampai habis rokok tu. HOOOOOI aku tak suka la hang buat aku macam ni >< haritu dia hisap sampai 5 batang. omaigad :(

aku try untuk lupakan benda to, and i did it ^^ then kami jalan2 satu carnivall, pusing2 sampai byk kali, seriusly kaki cek sampai lenguh. aiyoook. HAHA! okayy aku senang kawan dengan geng dia, seriusly SPORTING gila. tapi ada sorang budak ni nampak aku buat peace dengan muka poyo dia, HAHA!
haaa budak MUKA POYO ni, dia gila gila sikit -,-

kami ada dalam to dalam 4 jam something kot kalau tak silap, serius TAK PUAS -,- tapi nak buat macam mana kan, dapat jumpa tu pun Alhamdullilah :) thanks sebab buat aku happy harituu. ILOVEYOU ;)



No comments:

Post a Comment